24 januari 2013

Ollie

Het wil maar niet echt vlotten met Ollie. Ollie is/wordt een schildpad uit het boekje "Dierenvriendjes haken" van Christel Krukkert. Normaal haak ik knuffels met acryl, deze maak ik van katoen. Hij zit half in elkaar en ik moet me er echt toe zetten om hem tot leven te brengen... Een schild, pet en oogjes en hij is alive!! Dus even doorzetten en dan op naar mijn volgende project.... rokje!!!! Ik heb zulke leuke wol gescoord, vrolijke kleurtjes, blauw rose en wit. Hele leuke voorjaarskleuren.
Dus Ollie afmaken en dan richting de zomer garderobe!!!

Ollie in de maak....

En dit moet het worden!!!

En dit is de wol voor het voorjaarsrokje. Zie het al helemaal voor me leuke legging, slipperjes,vrolijk shirtje,en een spijkerjasje!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten